lördag 19 mars 2011

Geografi kan faktiskt vara kul.

Den har kul sidan fick min matte av sin kompis och som jag tycker att alla borde kolla, som gar i skolan.

Har finns alla mojliga spel att spela online och sarskilt om man har svart i plugget med att lara in alla lander i varlden, sa tycker jag att den har sidan ar varldsbra.

http://www.coolaspel.nu/spela/geography-game-africa/20176/ 

Hit ska du ga om du vill ha battre betyg i geografi eller bara vill veta "  hur landet ligger "  .

Klicka pa lanken, sa hittar du annu fler kul spel.

Kollade min matte nar hon spelade men det gick inget vidare for henne, for hon fick en massa minuspoang och det var ju inget vidare.

Hon lar sig sakert med tiden, tror jag och da hittar hon lattare hit till oss, nar det blir sa dags.

Hennes kompis, som hon fick lanken till spelsidan av, var visst mycket battre pa att hitta lander och hade fatt 380 poang, tror jag det var, om jag inte minns fel.

Sla det ni, om ni kan.
Jag tycker att det skulle vara bra om fler hittade hit till sidan med det har spelet och de andra med forstas.


Ha det sa bra och plugga pa.


Kurr Tigris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar