onsdag 17 februari 2010

JAG SÅG EN ARTIKEL I NEWZGLOBE MED EN BILD PÅ EN HUND...

...men det var inte hunden det handlade om,utan det var hussen som det stod om.

Han verkar inte vara nå´n trevlig prick alls utan har varit dömd för kvinnomisshandel två gånger tidigare.

Skulle någon föersöka slå min matte så skulle jag riva honom på näsan, fast jag tror att min matte skulle ha tagit till en så´n där propp som hon pratar om i bland.

Då skulle det bli tyst på de och det skulle vara bra för nu är jag så gammal att det blir svårt att klättra upp på byxbenen för att nå till näsan.

Hur som helst, så hade han varit medlem i Sverige demokraterna, som min matte brukar kalla för  Sverige demonerna men de ville inte ha honom för att de inte gillade vad han hade gjort.

Han gick med i Frihehetspartiet i stället, som tar med vilket elände som helst, tycker jag.

Där fick han till och med vara narkoman också och det var han då och åkte fast när polisen stoppade honom för misstänkt drogfylla.

Uschlig typ, tycker jag men jag är ju bara en gammal katt och då får man kanske inte tala högt på det här viset om någon, för jag skulle nog lukta en hel del strömming då.

Jag undrar om han slår hunden också ?

Tur att han inte har katt, för fy katten att vara katt hos honom.

Nu ska jag visa er vad det stod i Newzglobe.com om den här kattkrattan.

Här är länken till Newzglobe, där jag läste artikeln, som du får kopiera oh klistra in i din webbläsaren:

www.newzglobe.com/inrikes/20100217/frihetspartistensfavoriter-drgfylla-och-kvinnomisshandel

Nu kan ni själva läsa om karln, om man nu kan kalla honom det.

Undrar om han är dum mot alla kanske? då får han kanske på nöten av de som frihetar omkring sig och de kanske gillar att fajtas.

Själv gillar jag råkurr med klorna i beredskap.

Jag tycker nog inte att man ska slå de som är mindre än en själv, bara de som är större och då klarar man sig bättre med.

Fast jag tror nog att man får höra en hel del tjafs från de man skratsar till på snoken.

Nåja, det får man väl stå ut med om man slipper få en klo i knoppen. Vet ni föresten att man aldrig ska låta det bli skorpa på så´na sår som vi katter får ?

Utan man ska ta bort skorpan hela tiden och tvätta av med ljummet vatten göra så till såret har läkt ihop.

Nu ska jag lämna er för i dag, för jag ska jaga ut min matte i köket och äta räkost nu.

Kramkurr från Tigris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar