fredag 15 april 2011

DESSA GAMLA TANTER, SA DET KAN GA !

Tanter ar tanter, aven om de forsoker att gora sig ett ”klipp”

I gar laste jag om en gammal tant i landet, Georgien, som sagade av kabeln som gick till internet, for en massa manniskor
Hon behovde pengar och ville komma at kopparen i kabeln men det blev nog inte mycket pengar dar inte eftersom att hon blev klart upptack, da 90 procent av all intenet trafik mellan Georgien och Armenien tog tvarstopp nar den 75-ariga damen sagade av optikkabeln.
Hon nekar anda ihardigt och pastar att hon bara sagade ved.
Min matte kanske skulle skicka lite lasglasogon till henne, fast hon far nog fangelse for det har och da behover hon i alla fall inte saga ved, tror jag?
Sa har stod det i Expressen i gar :
”Tanten sågade av internet till flera länder
75-åriga pensionären Mener Hayastan i Georgien skulle stjäla koppar men den fiberoptiska kabeln hon sågade av stoppade all internettrafik till Armenien och Georgien.
Hayastan nekar dock till kopparstöld och påstår att hon bara skulle såga ved.
- Jag har ingen aning om vad internet är, sade hon till AFP. ”
Om du vill lasa mer, sa kan du klicka HAR.

Engraçadas
Clique aqui para enviar um recado!

Jaa, sa kan det ga nar man ar gammal dam och inte har riktig koll pa det man gor.

Jag hoppas anda att hon sllipper att sitta i fangelse for det har.

Ha en trevlig fredagskvall, sjalv gar jag och fiskar, tror jag.

Kurr fran Tigern, som haller lite koll pa er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar