torsdag 30 oktober 2008

Vem jag är ? Tigris, så klart =)

Hej !

Jag heter Tigris och är katt. Jag älskar djur, så länge de inte bosätter sig hos mig. I mitt hem bor oxå min matte, en äldre dam som jag tror har gått och blivit senil.

Tyvärr är jag inte så intresserad av mode och så´nt larv men vill gärna veta vad som händer i djurvärlden med mina medsystrar och medbröder. Jag brukar ta tillfällen i akt när min matte har lämnat datorn på och gått iväg för att göra nå´t annat. Det gäller att vara snabb här om man ska få en chans att plita ner några rader och jag är rätt gammal jag med, 19 år snart 20, så det tar lite tid att skriva för mig.

Det här är jag och jag är rätt snygg, tycker jag.

I dag ska en kanin flytta in här och bo hos mig några da´r. Gissa vad den heter? STAMPE !!!! Det kommer inte att bli kul. För några veckor se´n hade vi en hund, som var en blandning mellan rottweiler och pittbullterrier. Stor som ett hus och ganska ohyfsad. Han hette, håll i er, ELVIS!!!! Det ni. Den hade blivit hemlös och behövde ett nytt hem. Min matte har aldrig lyckats med att säga ordet "nej". Därför blev det som det blev och det är inte första gången heller. Jag ska kolla om det finns nå´n bild på eländet så ni kan få se vad jag fick stå ut med.

Nu kan jag inte skriva längre för snart kommer kaninskrället hit.

Kurr från Tigris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar